New Songs This Week on 10/06/2024

Addison Rae – Diet Pepsi

“Diet Pepsi” by Addison Rae, released on August 9, 2024, is a synth-pop track produced by Luka Kloser and Elvira Anderfjärd. The song marks Rae’s major label debut with Columbia Records. It features a playful, carefree atmosphere with an overarching theme of youthful love and the fleeting moments of innocence lost. The lyrics describe young romance and rebellious escapades, painting a vivid picture of teenage lust and nostalgia. The song has been praised for its mature sound and successful shift from Rae’s previous bubblegum pop style.

アディソン・レイの「Diet Pepsi」は、2024年8月9日にリリースされたシンセポップトラックで、ルカ・クロザーとエルヴィラ・アンダーフィヤードがプロデュースしました。この曲は、レイがコロムビア・レコードでメジャーレーベルデビューを果たした作品です。曲は遊び心があり、無邪気さを失った瞬間をテーマにした若々しい愛を描いています。歌詞は若い恋愛と反抗的な冒険を描写し、ティーンエイジャーの欲望とノスタルジアの鮮やかな絵を描いています。この曲は、レイの以前のバブルガムポップスタイルからの成熟したサウンドと成功したシフトで賞賛されています。

Chief Keef feat. Lil Gnar – Jesus

“Jesus” by Chief Keef featuring Lil Gnar, released on May 10, 2024, is a hard-hitting rap track produced by Mike WiLL Made-It and Chief Keef. The song is part of Chief Keef’s album “Almighty So 2”. It features a gritty, trap-influenced sound with heavy beats and intense lyrics. The theme of the lyrics revolves around street life, personal struggles, and resilience. Chief Keef and Lil Gnar deliver powerful verses that reflect their experiences and perspectives on life.

チーフ・キーフとリル・グナーがフィーチャリングした「Jesus」は、2024年5月10日にリリースされたハードヒッティングなラップトラックで、マイク・ウィル・メイド・イットとチーフ・キーフがプロデュースしました。この曲はチーフ・キーフのアルバム「Almighty So 2」の一部です。重いビートと激しい歌詞を特徴とするグリッティなトラップ風のサウンドが特徴です。歌詞のテーマは、ストリートライフ、個人的な苦悩、そしてレジリエンス(回復力)に焦点を当てています。チーフ・キーフとリル・グナーは、自分たちの経験と人生観を反映した力強いヴァースを届けています。

Father John Misty – Screamland

“Screamland” by Father John Misty, released on September 7, 2024, is an art pop track produced by Drew Erickson and Josh Tillman. The song is part of the album “Mahashmashana”. It features a blend of lush string arrangements and a climactic urgency, creating a powerful and dynamic sound. The lyrics explore themes of hope, disillusionment, and the search for meaning in a chaotic world. Father John Misty’s poetic storytelling and evocative imagery paint a vivid picture of personal and universal struggles.

ファーザー・ジョン・ミスティの「Screamland」は、2024年9月7日にリリースされたアートポップトラックで、ドリュー・エリクソンとジョシュ・ティルマンがプロデュースしました。この曲はアルバム「Mahashmashana」の一部です。豊かな弦楽アレンジとクライマックスの緊迫感が融合し、力強くダイナミックなサウンドを生み出しています。歌詞は、希望、幻滅、そして混沌とした世界での意味の探求というテーマを探求しています。ファーザー・ジョン・ミスティの詩的なストーリーテリングと感情を喚起するイメージが、個人的および普遍的な苦悩の鮮やかな絵を描いています。

FloyyMenor – Peligrosa

“Peligrosa” by FloyyMenor, released on July 13, 2024, is a reggaeton track produced by FloyyMenor himself. The song is part of his debut EP “El Comienzo”. It features vibrant beats and an intoxicating rhythm, creating an electric and pulsating atmosphere. The lyrics revolve around a captivating and daring woman, comparing her allure and danger to that of a Glock firearm. The song explores themes of allure, danger, and excitement, capturing the essence of a thrilling and perilous love affair.

フロイメノールの「Peligrosa」は、2024年7月13日にリリースされたレゲトントラックで、フロイメノール自身がプロデュースしました。この曲は彼のデビューEP「El Comienzo」の一部です。鮮やかなビートと魅惑的なリズムが特徴で、エレクトリックで脈打つような雰囲気を作り出しています。歌詞は魅力的で大胆な女性を中心に展開し、その魅力と危険性をグロックの銃に例えています。この曲は、魅力、危険、そして興奮というテーマを探求し、スリリングで危険な恋愛の本質を捉えています。

HiTech feat. GDMRW – SPANK!

“SPANK!” by HiTech featuring GDMRW, released on September 18, 2024, is an electronic track produced by King Milo, 47Chops, Milf Melly, and Shawn Thompson Jr.. The song is part of HiTech’s latest project and showcases a high-energy, ghettotech sound with pulsating beats and dynamic rhythms. The lyrics revolve around themes of empowerment, self-expression, and breaking free from societal constraints. HiTech and GDMRW deliver powerful performances that capture the essence of rebellion and individuality.

ハイテックとGDMRWがフィーチャリングした「SPANK!」は、2024年9月18日にリリースされたエレクトロニックトラックで、キング・マイロ、47Chops、ミルフ・メリー、ショーン・トンプソン・ジュニアがプロデュースしました。この曲はハイテックの最新プロジェクトの一部で、高エネルギーのゲットーテックサウンドと脈打つビート、ダイナミックなリズムを特徴としています。歌詞はエンパワーメント、自己表現、そして社会的制約からの解放というテーマを中心に展開しています。ハイテックとGDMRWは、反抗と個性の本質を捉えた力強いパフォーマンスを披露しています。

Jamie xx feat. Romy & Oliver Sim – Wait All Night

“Wait All Night” by Jamie xx featuring Romy and Oliver Sim, released on October 1, 2024, is an electronic track produced by Jamie xx himself. The song is part of Jamie xx’s latest album and showcases a blend of electronic and indie pop sounds. The lyrics explore themes of longing, anticipation, and the emotional complexities of waiting for a loved one. Romy and Oliver Sim’s haunting vocals complement the atmospheric production, creating a mesmerizing and introspective listening experience.

ジェイミーxxとロミー、オリバー・シムがフィーチャリングした「Wait All Night」は、2024年10月1日にリリースされたエレクトロニックトラックで、ジェイミーxx自身がプロデュースしました。この曲はジェイミーxxの最新アルバムの一部で、エレクトロニックとインディーポップのサウンドを融合させています。歌詞は、愛する人を待つことの切望、期待、そして感情の複雑さを探求しています。ロミーとオリバー・シムの魅惑的なボーカルが、雰囲気のあるプロダクションと相まって、魅惑的で内省的なリスニング体験を作り出しています。

Jane Remover – Magic I Want U

“Magic I Want U” by Jane Remover, released on September 4, 2024, is an alternative R&B and glitch pop track produced by Jane Remover herself. The song is part of her single release, which also includes the B-side “How To Teleport”⁵. It features a jittery and rhythmic beat, creating an eclectic and melodic sound. The lyrics explore themes of love, longing, and the magic of romantic connections. Jane Remover’s sweet and touching lyrics, combined with her unique production style, make this track a standout in her discography.

ジェーン・リムーバーの「Magic I Want U」は、2024年9月4日にリリースされたオルタナティブR&Bとグリッチポップのトラックで、ジェーン・リムーバー自身がプロデュースしました。この曲は彼女のシングルリリースの一部で、B面には「How To Teleport」が含まれています。ジッタリーでリズミカルなビートが特徴で、エキレクティックでメロディックなサウンドを生み出しています。歌詞は、愛、切望、そしてロマンチックなつながりの魔法というテーマを探求しています。ジェーン・リムーバーの甘く感動的な歌詞と彼女のユニークなプロダクションスタイルが、このトラックを彼女のディスコグラフィーの中で際立たせています。

JO1 – WHERE DO WE GO

“WHERE DO WE GO” by JO1, released on October 2, 2024, is a pop track produced by Kazu and T2 (JPN). The song is part of their 9th single release and features a vibrant, upbeat sound with a blend of electronic and pop elements. The lyrics explore themes of youth, self-discovery, and the journey towards an unknown future. The song conveys a message of confidence and optimism, encouraging listeners to embrace their path and turn it into their own “red carpet”.

JO1の「WHERE DO WE GO」は、2024年10月2日にリリースされたポップトラックで、KazuとT2(JPN)がプロデュースしました。この曲は彼らの9枚目のシングルリリースの一部で、エレクトロニックとポップの要素を融合させた活気に満ちたアップビートなサウンドが特徴です。歌詞は、若さ、自己発見、そして未知の未来への旅というテーマを探求しています。この曲は、自信と楽観主義のメッセージを伝え、リスナーに自分の道を受け入れ、それを自分自身の「レッドカーペット」に変えるように促しています。

Latto – Brokey

“Brokey” by Latto, released on August 9, 2024, is a hip-hop track produced by COUPE. The song is part of her album “Sugar Honey Iced Tea”. It features a confident and assertive sound with strong beats and a catchy rhythm. The lyrics revolve around themes of self-empowerment, financial independence, and pride in personal success. Latto’s bold and unapologetic delivery emphasizes her elevated status and resilience in the face of competition.

ラットの「Brokey」は、2024年8月9日にリリースされたヒップホップトラックで、COUPEがプロデュースしました。この曲は彼女のアルバム「Sugar Honey Iced Tea」の一部です。自信に満ちた力強いビートとキャッチーなリズムが特徴です。歌詞は、自己エンパワーメント、経済的独立、そして個人的な成功への誇りというテーマを中心に展開しています。ラットの大胆で率直なパフォーマンスは、競争に直面したときの彼女の高い地位と回復力を強調しています。

Origami Angel – Where Blue Light Blooms

“Where Blue Light Blooms” by Origami Angel, released on July 23, 2024, is an emo-pop track produced by Will Yip. The song is part of their album “Feeling Not Found”. It features a blend of emotive lyrics and dynamic instrumentals, creating a sound that is both introspective and powerful. The lyrics explore themes of isolation, digital addiction, and the struggle to find meaning in a technologically saturated world. Origami Angel’s poignant storytelling and evocative imagery paint a vivid picture of personal and societal challenges.

オリガミ・エンジェルの「Where Blue Light Blooms」は、2024年7月23日にリリースされたエモポップトラックで、ウィル・イップがプロデュースしました。この曲は彼らのアルバム「Feeling Not Found」の一部です。感情的な歌詞とダイナミックな楽器演奏が融合し、内省的でありながら力強いサウンドを生み出しています。歌詞は、孤立、デジタル依存、そして技術に満ちた世界で意味を見つけるための闘いというテーマを探求しています。オリガミ・エンジェルの感動的なストーリーテリングと感情を喚起するイメージが、個人的および社会的な課題の鮮やかな絵を描いています。

Poppy – they’re all around us

“they’re all around us” by Poppy, released on September 17, 2024, is a metalcore and alternative metal track produced by Jordan Fish. The song is part of her sixth studio album, “Negative Spaces”. It features intense, heavy instrumentals and Poppy’s powerful vocals, creating a brutal and dynamic sound. The lyrics delve into themes of betrayal, distrust, and resilience, reflecting on the presence of untrustworthy individuals in one’s life. Poppy’s raw and emotive delivery adds depth to the song’s dark and confrontational message.

ポピーの「they’re all around us」は、2024年9月17日にリリースされたメタルコアとオルタナティブメタルトラックで、ジョーダン・フィッシュがプロデュースしました。この曲は彼女の6枚目のスタジオアルバム「Negative Spaces」の一部です。激しい重厚な楽器演奏とポピーの力強いボーカルが特徴で、残忍でダイナミックなサウンドを生み出しています。歌詞は、裏切り、不信、そして回復力というテーマを掘り下げ、人生における信用できない人々の存在を反映しています。ポピーの生々しく感情的なパフォーマンスが、曲の暗く対立的なメッセージに深みを加えています。

Sexyy Red – U Kno What To Do (UKWTD)

“U Kno What To Do (UKWTD)” by Sexyy Red, released on September 6, 2024, is a hip-hop track produced by Mac Fly. The song features a confident and assertive sound with strong beats and a catchy rhythm. The lyrics revolve around themes of self-empowerment, sexual confidence, and boldness. Sexyy Red’s unapologetic delivery emphasizes her elevated status and fearless attitude, making it a standout track in her discography.

セクシー・レッドの「U Kno What To Do (UKWTD)」は、2024年9月6日にリリースされたヒップホップトラックで、マック・フライがプロデュースしました。この曲は自信に満ちた力強いビートとキャッチーなリズムが特徴です。歌詞は、自己エンパワーメント、性的自信、大胆さというテーマを中心に展開しています。セクシー・レッドの率直で堂々としたパフォーマンスが、彼女の高い地位と恐れを知らない態度を強調し、彼女のディスコグラフィーの中で際立ったトラックとなっています。

YEONJUN – GGUM

“GGUM” by YEONJUN, released on September 19, 2024, is a hip-hop track with an attractive electro sound. The song is produced by Teemu Brunila and Jurek⁴. It features modulated vocals and a strong piano performance, creating a catchy and dynamic sound. The lyrics use the metaphor of chewing gum to symbolize resilience, persistence, and confidence. YEONJUN expresses his determination and flexibility in the face of challenges, emphasizing his self-confidence and ambition.

ヨンジュンの「GGUM」は、2024年9月19日にリリースされたヒップホップトラックで、魅力的なエレクトロサウンドが特徴です。この曲はテーム・ブルニラとジュレク⁴がプロデュースしました。モジュレーションされたボーカルと力強いピアノ演奏が特徴で、キャッチーでダイナミックなサウンドを生み出しています。歌詞はチューインガムのメタファーを使って、回復力、粘り強さ、自信を象徴しています。ヨンジュンは、挑戦に直面したときの決意と柔軟性を表現し、自信と野心を強調しています。

あいみょん – ざらめ

“ざらめ” by あいみょん, released on July 29, 2024, is a J-pop track produced by あいみょん and トオミヨウ. The song is part of her 5th album “猫にジェラシー” and serves as the theme song for the drama “降り積もれ孤独な死よ”. It features a melancholic and introspective sound, reflecting the emotional depth of the lyrics. The lyrics explore themes of emotional pain, resilience, and the struggle to find hope amidst adversity. あいみょん’s poignant storytelling and evocative imagery resonate deeply with listeners, making “ざらめ” a powerful and moving track.

あいみょんの「ざらめ」は、2024年7月29日にリリースされたJ-popトラックで、あいみょんとトオミヨウがプロデュースしました。この曲は彼女の5枚目のアルバム「猫にジェラシー」の一部で、ドラマ「降り積もれ孤独な死よ」のテーマソングとして使用されています。メランコリックで内省的なサウンドが特徴で、歌詞の感情的な深さを反映しています。歌詞は、感情的な痛み、回復力、そして逆境の中で希望を見つけるための闘いというテーマを探求しています。あいみょんの感動的なストーリーテリングと感情を喚起するイメージがリスナーに深く響き、「ざらめ」を力強く感動的なトラックにしています。

春ねむり – Daijobu Desu

“Daijobu Desu” by 春ねむり (Haru Nemuri) & Frost Children, released on September 13, 2024, is a Japanese pop track produced by 春ねむり and Frost Children. The song is part of their collaborative EP “Soul Kiss”. It features a vibrant and energetic sound, blending elements of J-pop and hyperpop. The lyrics revolve around themes of reassurance, resilience, and finding strength in difficult times. 春ねむり’s emotive delivery and Frost Children’s dynamic production create a powerful and uplifting listening experience.

春ねむりとFrost Childrenの「Daijobu Desu」は、2024年9月13日にリリースされた日本のポップトラックで、春ねむりとFrost Childrenがプロデュースしました。この曲は彼らのコラボレーションEP「Soul Kiss」の一部です。J-popとハイパーポップの要素を融合させた、活気に満ちたエネルギッシュなサウンドが特徴です。歌詞は、安心、回復力、そして困難な時期に強さを見つけることというテーマを中心に展開しています。春ねむりの感情豊かなパフォーマンスとFrost Childrenのダイナミックなプロダクションが、力強く感動的なリスニング体験を作り出しています。

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